Cu multe probleme ale orașului încă nerezolvate, Primăria Slatina condusă de social democratul Emil Moț pare să fi identificat deja ce este prioritar să se facă din bani publici și investește o sumă considerabilă în publicitate.
Cum de la viziune la faptă nu-i decât un pas, pe portalul achizițiilor publice a apărut, în ultima zi a anului trecut, un anunț de participare la licitația pentru „Servicii de informare, promovare și publicitate media a activității Primăriei Slatina” – acord cadru pe doi ani, cu o valoare estimată de 2 milioane lei.
„Obiectul achiziției îl constituie încheierea unui acord-cadru, care are ca scop: – Servicii de informare, promovare şi publicitate media a activității Primariei Municipiului Slatina prin intermediul unui post de televiziune locală cu emisie digitală: * Producții video * Anunțuri de tip info-text de interes public – Servicii de informare, promovare și publicitate media a activității Primăriei Municipiului Slatina prin intermediul unui post de radio local -Servicii de informare, promovare și publicitate media a activității Primăriei Municipiului Slatina în presa scrisă și online: * Presa scrisă * Portal on-line cu profil social media. Cantitatea minimă estimată a acordului cadru – 1.386 minute emisie, 40.000 cmp. spații publicitare, 60.000 cuvinte. Cantitate maximă estimată a acordului cadru – 12.224 minute emisie, 80.000 cmp. spații publicitare, 120.000 cuvinte”, se arată în anunțul potrivit căruia data de deschidere a ofertelor este 7 februarie.
O achiziție similară a făcut Primăria Slatina și în anul electoral 2020, acordul cadru încheiat atunci ușurând bugetul local de aproximativ 1,6 milioane lei. Câștigătoare a licitației de atunci (și probabil și a celei de acum) a fost firma care deține licența de emisie a postului local de televiziune Olt TV, SC Date Advertising SRL, administrată de Andra Bărbulescu – fina-denunțătoare a lui Darius Vâlcov, judecată la rândul său pentru dare de mită.
#dezvoltamSlatinapeviziune
#sacurgăodelepebanipublici