sâmbătă, aprilie 19 www.impactinolt.ro

În prag de campanie electorală, Primăria Slatina mai cumpără un sondaj

Candidat PSD pentru un nou mandat de primar al Slatinei, Emil Moț pare să fi devenit în ultimul timp extrem de interesat să afle cu ce probleme se confruntă slătinenii și care le sunt principalele așteptări. Curiozitățile primarului-candidat pe această temă au costat până acum cam un miliard de lei vechi, bani din bugetul Slatinei care s-au dus spre firma sondorului de casă al PSD.

După un prim contract în valoare de 45.000 de lei (fără TVA) încheiat în toamna anului trecut cu Psyho Global Consult SRL – una din firmele lui Marius Pieleanu, sondorul de casă al PSD, Primăria Slatina a făcut recent o nouă achiziție directă. Aceeași sumă, aceeași firmă, un nou sondaj cumpărat în baza referatului de necesitate emis de cabinetul primarului.
”Primăria municipiului Slatina doreste să achiziționeze serviciile de cercetare de piață, care vizează obținerea unor informații cu privire la gradul de mulțumire al cetățenilor vis-a-vis de evoluția vieții în municipiul Slatina, identificarea principalelor probleme pe care cetățenii le întâmpină zi de zi, principalele așteptări ale acestora privind activitatea primăriei”, se precizează în anunțul postat pe SICAP.

Poate că achizițiile n-ar fi bătut la ochi dacă și în primii trei ani de mandat Emil Moț ar fi părut preocupat să afle din sondaje cât de mulțumiți sunt slătinenii de activitatea primăriei sau ce probleme și așteptări au. Când schimbi viziunea doar în apropiere de alegeri, ”cercetarea de piață” făcută cu bani din bugetul local pare mai degrabă utilă nu unui primar în funcție, ci unui candidat…


Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

*

Copy Protected by Chetan's WP-Copyprotect.