joi, martie 21 www.impactinolt.ro

Parcul Industrial Slatina – scade numărul membrilor CA, crește indemnizația

Numărul membrilor din Consiliul de Administrație (CA) al Parcului Industrial Slatina scade de la 5 la 3 începând cu luna aceasta, potrivit unei hotărâri AGA postate pe site-ul societății. Teoretic, se face economie din bani publici. Practic nu prea, că indemnizația celor rămași să taie în continuare frunză la câini crește.

”Art. 1. Se ia act de demisia doamnei Dascălu Alina din calitatea de administrator al societății – membru în consiliul de administrație, începând cu data de 01.02.2019 și se aprobă revocarea acesteia din această funcție cu aceeași dată.
Art. 2. Se aprobă modificarea numărului de administratori ai societății – membri în consiliul de administrație de la 5 la 3, începând cu data prezentei.
Art. 3. Se aprobă modificarea indemnizației membrilor consiliului de administrație de la 1.000 lei net lunar la 1.500 lei net lunar, începând cu data prezentei.”, se precizează în hotărârea AGA din 7 februarie.
Potrivit datelor de pe site-ul societății, cei 5 membri ai CA erau Birin Adrian Ciprian, Busu Mihai Cristian, Besliu Silviu, Dascălu Alina și Călinescu Daniela. Ultimele două au demisionat – Dascălu Alina la începutul acestei luni, iar Călinescu Daniela, anul trecut.

Înființat cu mare tam-tam, Parcul Industrial Slatina este la ora actuală departe de ”paradisul investițional” ce trebuia să genereze locuri de muncă fără număr. Investitorii despre care autoritățile locale susțineau că sunt foarte interesați să încheie contracte au rămas până acum la stadiul de promisiuni electorale, iar parcul industrial continuă să-și mențină statutul de ”gaură neagră”. Datele oficiale arată că în 2017 societatea la care acționar majoritar este Consiliul Local Slatina a înregistrat o pierdere de 357.900 lei, triplu comparativ cu 2016.
Potrivit raportului publicat anul trecut pe site-ul Primăriei Slatina, există și o explicație: ”Pierderea a fost influențată de reabilitarea sediului social al societății și creșterea salariilor și a indemnizațiilor membrilor Consiliului de Administrație”.

Din datele de pe site-ul parcului industrial aflăm și câți salariați are societatea – sunt doi ”cu sapa”, doi ”cu mapa”. Mai exact, organigrama prevede un asistent relații publice și comunicare, un economist, un director economic – Cristian Marian Joia și directorul general Florin Bît. De ce o fi nevoie de doi directori la o societate care merge din pierdere în pierdere? Probabil pentru că se poate, că doar e vorba de bani publici…

La capitolul ”vom face, că nu ne doare gura”, se stă bine. Planul de administrare constituit pentru perioada martie 2017 – februarie 2021 stabilește o serie de măsuri, printre care se numără reducerea pierderilor din anii precedenți și reducerea cheltuielilor ”pe toate nivelurile: cu personalul, materiale și orice alte cheltuieli prevăzute prin buget cu cel puțin 10%.”
O privire pe SEAP arată contrariul – ca exemplu, ”școlarizarea” angajaților, sau vacanțele pe bani publici, cum le spun cârcotașii:
2017, achiziții cursuri:
Managementul achizitiilor publice. Noutati legislative si studii de caz (2 persoane, hotel Alpin, Poiana Brașov)
Controlul financiar preventiv-instrument al managementului financiar bugetar (1 persoană, hotel President, Băile Felix)
Prețul cursurilor a fost de 2.470 lei, cazarea la hotel a costat 6.476 lei.

2018, achiziții cursuri:
Sistemul national de achiziții publice. Noutăți și modificări legislative –1 persoană
Comunicarea în administrația publică – 1 persoană
Legalitatea actelor și contractelor publice – 2 persoane
Prețul pentru fiecare curs a fost de 823 lei, iar cazarea celor patru angajați ai parcului industrial a costat peste 13.000 lei, pentru că ”școlarizarea” s-a făcut pe litoral, la Mamaia.


Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

*

Copy Protected by Chetan's WP-Copyprotect.